A net SE rengeteg Kickstarter és Indiegogo kampányt indított, sokat a régi patinás nevű cég, a Meyer Optik fémjelzésével. A manuális élességállítású objektívekre leadott rendelések aztán egy idő után kezdtek nagyon elcsúszni, az új termékek fejlesztésére beérkezett pénzösszegeket a korábbi megrendelések teljesítésére voltak kénytelenek fordítani. Ez a negatív spirál végül olyan mértékben elhatalmasodott, amelyből nem nem volt kiút.

Ismét egy újabb példa arra, hogy az Internet remek lehetőségeket biztosít eladó és vevő közelebb hozásában, ugyanakkor semmiféle garanciát nem ad egy hangzatos név, így vásárlás előtt mindenképpen nézzünk utána, hogy ki a tulajdonosa a webáruháznak, milyen támogatása van a megvásárolni kívánt termékeknek, illetve érdemes tapasztalatok után is kutatni, hiszen az Meyer Optik objektívek korábbi megrendelői már egy ideje panaszkodtak a neten…

Forrás: pixinfo.com / fotó: pixabay.com